ING Fame Game – Leert met geld omgaan
ING zal deze week haar nieuwe game introduceren genaamd Fame Game. Het is een gratis game app voor de iPad voor jongeren tussen de 10 en 15 jaar oud. De game is om jongeren te leren bewust met geld om te gaan.

ING zal deze week haar nieuwe game introduceren genaamd Fame Game. Het is een gratis game app voor de iPad voor jongeren tussen de 10 en 15 jaar oud. De game is om jongeren te leren bewust met geld om te gaan.
Met je mobiel overal en op elk tijdstip je financiële zaken afhandelen. Het kan als je klant bent bij de ING.
De ING ontwikkelt in rap tempo nieuwe hulpmiddelen voor beleggers. Begin dit jaar werd de Sprinter app geïntroduceerd. Deze app geeft beleggers toegang tot realtime koersinformatie over Sprinters én hun onderliggen...
Steeds meer bedrijven gaan aan de slag met social media, gek genoeg communiceren ze dit lang niet altijd richting hun doelgroep. Tenminste, kijkend naar de eigen website. Nog weinig organisaties ontsluiten de informatie...
Weg met de traditionele en saaie billboards, ING Direct Italië gooit het over een andere boeg met hun human interactive billboards campagne.
Ondanks de recessie lijkt een groot deel van de Nederlandse jeugd op dit moment nog steeds flink te sparen. Een derde gebruikt hiervoor zelfs nog steeds een ouderwetse spaarpot. Niet zo gek, na de recente debacles bij Ic...