T-Mobile lanceert nieuwe iPhone app voor klanten

Vorig artikel Volgend artikel

Sinds vorige week is er voor iPhone gebruikers en klanten van T-Mobile een nieuwe app beschikbaar. Met de app hebben klanten toegang tot een mobiele klantenservice, kunnen ze hun verbruik en facturen inzien. Inmiddels maken al 750,000 mensen gebruik van de app. 

T-Mobile lanceert nieuwe iPhone app voor klanten

T-Mobile was de eerste provider die klanten via een App volledig inzicht gaf in abonnement, verbruiksgegevens, facturen en persoonlijke gegevens. Eerder dit jaar kwam T-Mobile met een geïntegreerde versie van de My T-Mobile App voor Facebook.

Met de vernieuwde versie van de My T-Mobile App hebben klanten voortaan nog eenvoudiger toegang tot het T-Mobile Forum, Denk Mee en Toestelhulp. Op het Forum helpen honderdduizenden klanten elkaar met vragen en problemen. Ze delen daar hun expertise op eenvoudige manier met elkaar. 24 uur per dag, zeven dagen per week. Via ‘Denk Mee’ geven klanten T-Mobile concrete feedback en suggesties voor betere producten en diensten. Ook  Toestelhulp is vanaf nu ingebouwd in de App. Klanten vinden daarmee op eenvoudige wijze antwoord op vragen over hun smartphone.

Schermafbeelding%202012-12-20%20om%2015.42.20

T-Mobile gebruikt de feedback van klanten om de My T-Mobile App verder te verbeteren. Klanten vroegen, onder meer via T-Mobile Forum en Denk Mee, om eenvoudiger toegang tot de App. Daarom is het in de vernieuwde My T-Mobile App mogelijk om in te loggen met de My T-Mobile gebruikersnaam en wachtwoord. De extra toegangscode is niet langer nodig.

Een Android versie van de vernieuwde My T-Mobile App is in ontwikkeling en komt naar verwachting in het eerste kwartaal van 2013 beschikbaar. 

Meer informatie over de iOS app vind je hier

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies