Sky Brazil gebruikt Twitter hashtags om TV programma's op te nemen

Vorig artikel Volgend artikel

Steeds meer mensen gebruiken Twitter om meer te weten te komen over een TV programma. Het sociale medium en TV kijken zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Om ervoor te zorgen dat klanten hun favoriete shows niet hoeven te missen bedacht televisiemaatschappij Sky Brazil - in samenwerking met AgênciaClick Isobar - de nieuwe service #SKYRec voor zijn Sky HD abonnees. Zelf omschrijven ze het als ‘the first Twitter hashtag that works like a record button.’

Sky Brazil gebruikt Twitter hashtags om TV programma's op te nemen

Sky klanten kunnen hun Twitteraccount op de Sky website laten registreren, zodat deze gekoppeld is aan hun abonneenummer. Via het Twitteraccount @skybrasil tweet Sky dagelijks alle highlights van hun programma's en series. Wanneer een Sky klant één of meerdere van deze shows wil bekijken hoeft hij of zij deze tweet enkel te retweeten met de hashtag #SKYRec. Sky verbindt dan automatisch met de decoder van de gebruiker thuis en neemt de show op.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies