Martini selecteert internationaal gezicht met social casting

Vorig artikel Volgend artikel

Stapels portfolio's doorbladeren van modellenbureaus, wereldwijd scouts inzetten en ellenlange audities houden om dat ene gezicht te vinden. Het kan ook anders. Waar kun je dan het beste zijn? Facebook. Op Facebook schomen mensen het niet bepaalt om veelvuldig foto's van zichzelf te plaatsen. Schaamte of onzekerheid is voor velen dan ook geen drempel om hier mee te doen aan een publieke casting. Martini het sociale netwerk als podium voor hun zoektocht naar het nieuwe gezicht voor het merk. 

Martini selecteert internationaal gezicht met social casting

Luck is an attitude
Niet zonder succes. In totaal kwamen er ruim 3.500 inzendingen binnen hiervan zijn inmiddels 25 kandidaten geselecteerd om op Ibiza getraind te worden in het verwezenlijken van hun 'Lucky attitude'. In Nederland is Donnya Zidan de kanshebber om het merk een jaar lang te vertegenwoordigen. Onder andere in de commercial zoals ook de winnaar van vorig jaar. De Italiaan Yuri Buzzi.

Webisodes & stemmen
Vanaf vandaag komen er wekelijks korte webisodes op Facebook waarin te zien is hoe de dames klaargestoomd worden voor de finale. Ook kan er via Facebook gestemd worden op degene waarvan jij vindt dat zij het gezicht moet worden van Martini. Wie heeft volgens jou de spirit en de uitstraling om de uitspraak 'Luck is an attitude' te claimen? 

De commercial met de winnaar van vorig jaar: Yuri Buzzi. 

Noesjka van der Helm

Noesjka werkt voor Coopr en schrijft voor DutchCowgirls, Travelvalley en op haar eigen blog justagirlsbrainwaves.nl/blog.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies