Absolut verhoogt 'social presence' met FB-campagne

Absolut verhoogt 'social presence' met FB-campagne

Absolut laat zien dat vodka wel degelijk een drankje is voor echte ladies. Met hun campagne Hidden World zetten zij vol in op de doelgroep 'vrouwen'. Niet het drankje staat centraal, maar jong creatief talent. Het zwaartepunt van de actie ligt op dit moment op Facebook Hidden WorldEen combinatie van content en acties. Een exclusieve kijk in het leven van een aantal bekende namen op het gebied van muziek, mode, design, fotografie en kunst zorgt voor relevante en interessante content gericht op de doelgroep. Activatie komt door de fans om de paar dagen hun plek te laten claimen op een fles waarmee ze kans maken op een item van de persoon in kwestie. Modeontwerpster Ilja Visser is als eerste aan de beurt.   

Activatie
Door de Hidden World te 'liken' krijgen volgers en fans een kijkje achter de schermen bij Ilja Visser. Bovendien maken ze door hun 'spot te claimen' om de paar dagen kans op een item uit de collectie: Are you Ready to fish_? De modeontwerpster is nog een aantal dagen te volgen. Op dit moment is de fles volledig geclaimd, maar er moeten nog drie nieuwe komen...

Nieuw talent
De volgende creatieve ambassadeur van The Hidden World wordt binnenkort bekend gemaakt tijdens een exlusief feest. Volgers kunnen via Facebook te weten komen waar en wanneer deze plaatsvindt. De hele maand juni kunnen zij weer een ander talent volgen. Wie dat is, dat is nog niet bekend. Maar aangezien het thema 'mode' na Ilja Visser aanbod is geweest, houden we muziek, design, fotografie en kunst over. 

De campagne zit slim in elkaar. De content is aansprekend en leuk om te volgen en de acties lopen in een fijn tempo door. Er wordt redelijk veel over de campagne 'gesproken' op Facebook en op de pagina wordt ook lekker gereageerd. Hiermee lijkt de doelstelling wel te zijn behaald: social presence vergroten, interactie stimuleren en relevante content bieden.

ABSOLUT%20fles%20hidden%20items1

Reageren

  • E-mail adres wordt niet getoond

  • HTML niet toegestaan. URL's worden automatisch clickable.

    * Verplicht veld


Gerelateerde video's

  • TV Reclame Facebook
  • What's on your mind?
  • Schokkend filmpje over een klein meisje in een burgeroorlog
  • Komisch filmpje over irritante Facebook updates
  • Schiphol lanceert Resimaatjes app
  • Opel Wunderbahn op Facebook
  • Online campagne doneert kleding van Abercrombie & Fitch aan daklozen
  • Borduur jouw boodschap op een Ikea matras

Mooi gevonden

Beste. Handtas. Ooit.


Dutch Cowgirls TV


Laatste reacties


Poll

Hoe vaak verstuur jij een tweet op Twitter?


Nieuwsbrief

Schrijf je in voor de DCG nieuwsbrief:


Zoeken


Upcoming


Badges

Subscribe with Bloglines Add to Google
RSS Feed

Hosted by Nines