Facebook foto's nieuwe stijl en sponsoring

Vorig artikel Volgend artikel

Facebook trekt de nieuwe vormgeving verder door. Recent verschenen: een nieuwe look & feel voor het bekijken van foto's op het sociale netwerk. Het 'liken' en 'taggen' wordt makkelijker gemaakt evenals het bladeren door foto's van jezelf en van anderen. Aan de zijkant zie je het aantal reacties, likes én gesponsorde adds. Hiermee breiden ze de mogelijkheden voor bedrijven uit om zichtbaar te zijn in het profiel van de gebruikers. 

Facebook foto's nieuwe stijl en sponsoring

Facebook trekt de sponsoring slim door. Niet alleen door de omgeving uit te breiden, ook door de advertenties aan te laten sluiten bij de content. Vind je het storend of zit je hier gewoon niet op te wachten? Dan kun je in je browser een 'ad blocker' installeren. 

Noesjka van der Helm

Noesjka werkt voor Coopr en schrijft voor DutchCowgirls, Travelvalley en op haar eigen blog justagirlsbrainwaves.nl/blog.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies