Efteling CEO strooit repudo's

Vorig artikel Volgend artikel

Repudo wordt steeds vaker gebruikt in marketingcampagnes. Ook de Efteling doet hier nu sinds vandaag aan mee. In het kader van 60 jaar Efteling in 2012 geven ze vandaag via het Repudo platform kaartjes weg voor het park en voor de Droomvlucht musical. Veel marketeers zijn weg van Repudo, maar voor de Efteling is het opvallende keuze: immers veel mensen uit hun doelgroep heeft geen smartphone.

Efteling CEO strooit repudo's

Hierdoor vallen er via de hashtag #60jrfans op twitter veel berichten vol teleurstelling te lezen. Hoewel ook twitter niet het kanaal voor de gemiddelde Efteling bezoeker/Nederlanderis zegt deze teleurstelling wel iets. Ook valt er hier en daar kritiek te lezen op het feit dat deze actie vooral gecommuinceerd wordt vanuit de Efteling CEO Bart de Boer. Hij twittert en legt speciale repudo's neer voor zijn trouwe volgers.

Als het om de Efteling gaat is er altijd een groep kritische fans die er iets over te zeggen heeft en die het bedrijf niet klakkeloos volgen. Deze repudo actie zal hoe dan ook helpen de Efteling in social-media-land weer eens op de kaart te zetten en het aantal volgers van Bart de Boer zal zeker stijgen.

Meer over de actie: efteling.com/repudo

Overigens is dit niet de eerste Efteling & Smartphone combi: er is ook een samenwerking met de Rabobank waarbij een interactieve app wordt ingezet ín het park: Feetje en de kluis.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies