Dyanne Beekman geeft 'op maat' advies via Social Marketing

Vorig artikel Volgend artikel

Vorige week werd bekend gemaakt dat Dyanne Beekman en Wehkamp samen 'fashion in focus' hebben gelanceerd, een modeplatform in de vorm van een youtubechannel. Dit platform is speciaal voor vrouwen in het leven geroepen die op zoek zijn naar inspiratie, informatie en advies rondom hun garderobe. Wekelijks is in het kanaal een nieuwe aflevering te zien rondom fashion-events, modetrends en (specifieke) stylingsadviezen. Daarnaast kun je direct via Wehkamp een aankoop doen. In aanvulling op dit kanaal heeft Dyanne meerdere kanalen open gezet om de interactie en de dialoog met de modebewuste vrouw aan te gaan. Haar online drive is ontstaan nadat ze veel vragen van kijkers kreeg over hoe ze op meer continue basis van Dyanne advies konden krijgen.

Dyanne Beekman geeft 'op maat' advies via Social Marketing

De reden dat Dyanne met Wehkamp samenwerkt is allereerst het feit dat ze ambassadrice van het merk is en daarnaast richten beide partijen zich op de alledaagse (online) vrouw. Of je nu jong of oud bent, Dyanne wil de mensen helpen er top uit te laten zien zonder dat je er teveel veel tijd en geld in moet investeren. Van Jas tot Tas: Thema's als Jeans, Sneakers, Tassen, Schoenen en Truien spelen een belangrijke rol in haar advies. 

Uiteraard is een groot deel deze doelgroep online breed actief. Dyanne's ambitie gaat dan ook verder dan alleen het maken van afleveringen. Ze wil juist de dialoog aangaan om zo een 1-op-1 relatie te krijgen en de mogelijkheid te bieden mensen op persoonlijk niveau te adviseren. Bewust heeft ze dus naast haar bestaande site en het youtubechannel, ook gekozen om een blog op te richten, een facebook kanaal te openen en te twitteren.

Ten behoeve van de dialoog gebruikt Dyanne Twitter voor de tip van de dag + foto, Facebook voor het bijhouden van het totaal aan bezigheden plus nieuwtjes en haar blog via Wehkamp voor het verslaan van haar mode-activiteiten en shoppen. Je kunt je tegenwoordig ook aanmelden voor haar nieuwsbrief waarin je een overzicht van alle activeiten per mail kunt ontvangen.

Al met al begint haar online story goede vormen aan te nemen en maakt een BN-er als Dyanne actief gebruik van hedendaagse online middelen en activiteiten om mensen in de gelegenheid te brengen persoonlijk 'contact' te krijgen. Televisie en nu dus het youtubechannel inspireert een grote groep gebruikers om vervolgens via sociale media een 'op maat' advies te kunnen krijgen. Dit zal Dyanne vervolgens veel nieuwe vragen en insights vanuit de doelgroep bieden waar ze vervolgens weer nieuwe verse en creatieve content op kan baseren.

Wat zal ik zelf morgen eens aantrekken..

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies