Kledingmerk GAP integreert 'add to Foursquare' in banners

Vorig artikel Volgend artikel

De aloude banner lijkt een comeback te gaan maken dankzij social media. In veel banners wordt op dit moment al de 'like' button van Facebook geintegreerd, die zorgt voor een directe conversie naar Facebook Fans. Kledingmerk Gap gaat een stapje verder en maakt het nu mogelijk om via een banner direct een to-do aan je Foursquare account toe te voegen.

Kledingmerk GAP integreert 'add to Foursquare' in banners

Gap toonde zich eerder dit jaar al een grote Foursquare fan door klanten 25% korting te geven na een checkin in een Gap winkel. Daarnaast stonden Foursquare founders Dennis Crowley en Naveen Selvadurai model voor een nieuwe printcampagne van het merk.

In de onlangs gelanceerde banners wordt kleding van het merk getoond, en daaronder de adressen van winkels bij jou in de buurt waar je het product zou kunnen kopen. Via een knop kun je de aanschaf van een kledingstuk in een bepaalde winkel zo direct toevoegen aan je to-do lijst op Foursquare. Een nieuwe revolutie in online advertising? 

Marjolijn Kamphuis

Marjolijn is de co-founder en hoofdredacteur van Dutchcowgirls. Daarnaast is ze creatief directeur van OKGO.nl, een digitale studio gericht op blogs, webdesign...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies