Twittermuur in VS promoot Canada

Vorig artikel Volgend artikel

In 3 Amerikaanse steden, Los Angeles, Chicago en New York staan sinds kort op een aantal plekken interactieve muren, gebaseerd op het Twitterconcept, waarbij voorbijgangers realtime kunnen zien hoe leuk Canada eigenlijk is. 

Passerby, zoals het project heet is een initiatief van de Canadian Tourism Commission (CTC) en moet Amerikanen Canada inkrijgen. De content komt rechtstreeks van mensen die vanuit en over Canada twitteren. Passerby is bedacht als onderdeel van de  uitgebreide Social Media strategie van de CTC en nadat ze in 2009 de "Marketeer of the Year" award van Marketing Magazine hadden ontvangen, waren ze het natuurlijk aan hun stand verplicht in 2010 iets groots te doen. Ziehier...

Hoe geweldig zou het zijn als je in Nederland op deze manier inspiratie op zou kunnen doen voor je volgende vakantie? De CTC is natuurlijk ook op Facebook en Twitter te vinden. 

Chantal Ariëns

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies