Fashiolista.com: Social Network voor modeliefhebbers

Vorig artikel Volgend artikel

Tijdens The Next Web vorige week een opvallende verschijning tijdens de start-up presentaties in de vorm van Fashiolista.com. De pitch van het jonge bedrijfje werd namelijk ingeluid met een heuse modeshow, en dat in een zaal vol met aan hun laptop vergroeide computergeeks. Fashiolista combineert online fashion shoppen met twitter en andere social networks.

Fashiolista.com: Social Network voor modeliefhebbers

Leden van de website - de Fashiolista's - kunnen items uit diverse online webshops (o.a. ASOS, Abercrombie & Fitch, MANGO, Dorothy Perkins, Miss Selfridge, Topshop en H&M) toevoegen aan de site door een browser add-on te installeren. Elke productpagina kun je vanaf dat moment toevoegen door op een button met een hartje te klikken.

Op Fashiolista.com ontstaat zo een uitgebreide lijst van must-have items, die andere leden vervolgens ook weer kunnen favoritizen. Zo hoef je dus niet meer zelf alle webshop af te struinen naar de mooiste kledingstukken, maar laat je je fellow fashiolista's het zware werk doen. Toch handig, dat social media.

3911-slide_1-homepage-original1
Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies