ASOS.com lanceert Twitter dashboard

Vorig artikel Volgend artikel

Online shop Asos.com heeft een Twitter-dashboard gelanceerd waar klanten berichten van bloggers, celebs, the insiders en modemerken kunnen volgen."Online thoughts from our favorite tweeters". Bovenaan de pagina klik je op je favo categorie en volg je waar je op dat moment zin in hebt.

ASOS.com lanceert Twitter dashboard

Asos weet hierdoor de klanten te binden, de site richt zich niet alleen op de merken die zij verkopen maar geven ook andere merken een podia. Onder het kopje What's your view kun je je mening geven over de site Asosfollowsfashion.com. Het is een eenvoudige tool met een simpele doelstelling, modebewuste mensen connecten met real-time nieuws van mensen uit de modewereld. Op twitter heeft de onlineshop bijna 30.000 volgers. 

Asos.com is de succesvolste webshop van Groot-Brittannië en heeft zijn voortdurende groei te danken aan de consistente vermogen om te innoveren met hun online activiteiten. De open benadering van de concurrenten op site laat zien dat zij inspelen op de online trend en social media. De site is ontwikkeld door AdaptiveLab een in London gevestigd creatieve technologie bedrijf dat innovatieve online producten en diensten ontwerpt.

Candy Reding

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies