Geen commerciële one-night stands meer aub!

Vorig artikel Volgend artikel

Een bedrijf als date? Prima, maar dan willen we wel: relevantie, inspiratie, openheid, transparantie en een echt gesprek. We willen gehoord worden en serieus genomen worden. Te vaak zien we dat bedrijven social media gebruiken omdat het ‘hip’ is en iedereen het doet. Ze lanceren eenmalige campagnes die veel mensen aantrekken en laten hun followers vervolgens met lege handen achter. Deze commerciële one-night stands leveren echter voor zowel het bedrijf als voor de followers op de lange termijn niet veel op.

Toen mij als scholarship opdracht van Nyenrode werd gevraagd wat Randstad moest doen om de veranderende markt in Europa te benaderen ben ik daarom uitgegaan van het tegenovergestelde perspectief. Niet 'hoe kan Randstad een markt veroveren' maar ‘hoe wil een markt veroverd worden’? Hoe willen mensen benaderd worden door bedrijven? Na aanleiding van mijn vorige blog ‘van online flirt naar relatie’ heb ik een filmpje gemaakt met hierin mijn voorlopige conclusie. Ik hoor graag wat jullie ervan denken!

Danielle van Bakel

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies