Video based campagne: MTV & Xbox Fable 2

Vorig artikel Volgend artikel

Vandaag is - helemaal vers van de pers - een nieuwe campagne van MTV live gegaan. Namelijk voor Xbox 360 Fable 2 edition.

De nogal irritante Dorien probeert je via deze site om de tuin te leiden en vooral te zorgen dat je GEEN kans maakt op de hoofdprijs: die special edition Xbox dus.

Uitgevoerd aan de hand van korte videofragementen en aan de achterkant een vrij ingewikkeld pad van 'juiste' en 'verkeerde' keuzes, waardoor je uiteindelijk wel of niet kans maakt om te winnen.

Heel gaaf en inspirerend om te zien! Niet omdat hij uit 'ons MTV huis' komt, maar vooral omdat het een vernieuwend voorbeeld is voor een online campagne. Weer eens iets anders dan de standaard prijsvraag of microsite, toch?

Video based campagne: MTV & Xbox Fable 2
screenfablegroot1

Zelf heb ik hier overigens helemaal niets mee te maken gehad, aangezien ik voor Nickelodeon werk, just for your info :)

Eline Kwantes

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies