Alles over content curatie bij #CC06

Vorig artikel Volgend artikel

Een agendatip voor iedereen die zich met content bezighoudt: op donderdag 9 oktober is de zesde editie van de Content Club. De bijeenkomst in Amsterdam is dit keer geheel gewijd aan het thema 'content curatie'; het verzamelen en selecteren van content uit andere bronnen om te publiceren op eigen platforms of social media accounts, al dan niet met persoonlijk sausje. Air France KLM, Adobe en Upcoming delen tijdens #CC06 hun best practices op het gebied van content curatie.

Zo vertelt Annemieke Bossen, hoofd van B2B marketing van Air France KLM over het platform Club Afrika en de mix tussen curated en original content. Marco Disseldorp (marketeer manager van Adobe) wijdt uit over CMO.com, het internationale platform van Adobe. Als 'inspirational case' vertelt Stefanie Crone van Upcoming, 'de Nederlandse BuzzFeed', over dagelijkse curated kost. Deze sprekers werken in hun marketing efforts elke dag met curated content en vertellen wat naar hun idee werkt en wat niet.

Hoewel de avond al volgeboekt is (helaas!), kun je je wel aanmelden voor de wachtlijst. Ook zendt Marketingfacts een livestream uit. Geen idee wat je kunt verwachten bij de Content Club? Bekijk dan hierboven het sfeerverslag van de vorige bijeenkomst, of de integrale presentatie van Kees Klomp, stategy director van True Ideas, of de volledige bijdrage van Marco van Davenhorst, social media marketeer bij DeliXL, tijdens #CC05.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies