Content creators, verenigt u!

Vorig artikel Volgend artikel

Content creëren is al zo oud als prehistorische tekeningen. Toch lijkt actief content inzetten als marketing strategie anno 2013 nog iets nieuws te zijn. Cor Hospes en Mark de Lange zagen dat er nog geen hang out was

Content creators, verenigt u!

voor de echte content marketeers en begonnen de Content Club Nederland (“Geeft Marketing Inhoud”).

Daar ben ikzelf als blogger en content marketeer extra blij om. En soms weet je pas wat je mist als het er is. Ik hang rond op internationale digitale ontmoetingsplekken zoals Problogger, Copyblogger en the Content Marketing Institute, maar met de Content Club is er nu dus ook een Nederlands netwerk.

Content Club Avonden

Onlangs was de eerste clubavond, rondom het thema 'Brand Publishing'. De marketing directeurs van drie verschillende bedrijven verhaalden over hoe zij content marketing inzetten.

Benieuwd hoe een financieel consultancybureau, een bank en een advocatenkantoor content marketing inzetten? Bekijk voor een verkorte weergave van hun verhaal deze clipjes:

Ik kwam geïnspireerd en enthousiast over de ontmoetingen die ik had thuis. Een uitgebreid verslag van deze avond publiceerde ik op kispi.nl.

Join the Club!

In de toekomst zal de Content Club naast deze clubavonden ook classes en congressen organiseren. Via LinkedIn kun je ook lid worden van de Content Club Linkedin groep ‘Content Marketing NL’.

Wil jij ook andere content marketeers ontmoeten? Kom dan op 5 september a.s. naar de volgende clubavond op het hoofdkantoor van de Telegraaf, sluit je aan bij de LinkedIn groep en meld je aan bij de Meet Up van de Content Club.

Wie is erbij op 5 september?

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies