Marktplaats organiseert Pop-Up Twitter veiling

Vorig artikel Volgend artikel

Marktplaats start een Pop-Up Twitter veiling, een combinatie van een fysieke Pop-Up Store en een online veiling. Iedereen die op het punt staat om een baby- of kinderkamer in te richten, kan via Twitter de hele week meebieden op gebruikte en gerestylede kindermeubels en- accessoires. Daarnaast zijn alle spullen ook te zien in een speciaal ingerichte Pop-Up Store aan het Spui in Amsterdam. De veiling sluit op 23 mei om 19:00 uur.

Marktplaats organiseert Pop-Up Twitter veiling

Tot het assortiment behoort naast op Marktplaats gevonden meubels, ook een flink aantal producten dat beschikbaar is gesteld door bekende Nederlanders zoals Angela Schijf, Jelka van Houten en Dinand Woesthoff. De opbrengst gaat volledig naar de Guusje Nederhorst Foundation, die zich inzet voor 31.000 kinderen die in Nederland in opvangcentra aan een nieuw leven werken.

Iedereen kan via Twitter (#MPpopupveiling) een week lang meebieden op zijn of haar favoriete commode of hobbelpaard. Ook via de site kunnen mensen hun bieding plaatsen en het laatste bod volgen. De meubels en accessoires die geveild worden, zijn verzameld bij verkopers op Marktplaats.nl door heel Nederland. Een stylingteam heeft de gebruikte spullen schoongemaakt en opgeknapt en hiermee trendy babykamers ingericht in verschillende stijlen. De vier kamers zijn ter inspiratie tot en met 22 mei te bezichtigen in de speciale Pop-Up Store aan de Spuistraat 281 in Amsterdam.

De Twitter veiling sluit op donderdag 23 mei om 19:00 uur. Tijdens deze feestelijke slotavond wordt de opbrengst van de veiling bekend gemaakt door Johnny de Mol, ambassadeur van de Guusje Nederhorst Foundation. Uiteraard zijn de laatste biedingen en het eindbedrag ook via de website en Twitter te volgen.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies