Fashionista start Facebook Offers campagne in samenwerking met AKO

Vorig artikel Volgend artikel

Fashionista Magazine, succesvol in print en op social media, start op 12 juni als eerste Sanoma Media titel met een Facebook Offers campagne in samenwerking met AKO rondom Fashionista Summer Style Special, die vanaf vandaag te koop is in de winkel.

Facebook maakte begin maart 2012 bekend dat ‘Facebook Offers’, in het Nederlands ‘Facebook Aanbiedingen’, gelanceerd zou worden. Vandaag start de eerste 'Facebook Aanbiedingen' campagne met een Sanoma Media titel voor de Fashionista Summer Style Special in samenwerking met AKO. Een facebookfan ontvangt twee gratis armbandjes indien hij/zij de voucher, te vinden in de bevestigingsmail na het activeren van de Facebook Aanbieding, bij een AKO filiaal toont.

Fashionista Summer Style Special is het boek van vaste Fashionista columniste en MTV stijlicoon Whitney Port, ‘True Whit’ in magazinevorm en ligt vanaf 12 juni 8 weken in de winkel naast de reguliere Fashionista edities en is verkrijgbaar bij de gangbare retailkanalen.

Het eerste nummer van Fashionista verscheen op 16 november 2011 en het magazine is naast een hit bij de doelgroep, binnen een half jaar een succes op social media. Met oa. binnen 6 maanden meer dan 20.000 fans op Facebook en een actief YouTube kanaal.
Fashionista is een vier-wekelijkse jonge meiden glossy met 90 pagina’s budgetmode, beauty, celebnieuws, real life verhalen en social media.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies