Muziek voor elk moment

Vorig artikel Volgend artikel

Nadat ik in november over de 'Playlist van je leven' van KPN schreef, komt het bedrijf nu met een vervolgcampagne, genaamd 'Muziek voor elk moment'.

Muziek voor elk moment

Het is de allereerste Facebook campagne van KPN. Met de campagne laat KPN Nederland ervaren dat elk moment, of dat nu tijdens de afwas, sporten of tijdens het pannenkoeken bakken is, leuker wordt met de juiste muziek.

Bezoekers van de Facebook pagina worden gevraagd om van de voor hun bijzondere of juist doodgewone momenten een leuke playlist samen te stellen met muziek uit Spotify. Door gehoor te geven aan deze oproep kan je leuke prijzen winnen. De playlists met de meeste stemmen worden door een jury van Q-Music Dj’s beoordeeld. De makers van de beste playlists maken kans op bijzondere prijzen zoals iPads met gratis Spotify Premium, Philips Soundbars en toegang tot de zeer exclusieve Spotify Party.

De hoofdprijs is een VIP treatment voor vijf personen op de exclusieve Spotify Launch Party.

De campagne wordt on- en offline ondersteund. Zo zien winnaars hun afbeelding en playlist terug in dynamische banners en draait Q-music hun playlist in speciale uitzendingen.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies