Een persoonlijk tijdschrift als marketingkanaal

Vorig artikel Volgend artikel

Een leuk vrijgezellenweekend gehad en je wil de foto's verwerken in een bewaaralbum? Of je bedenkt de marketingstrategie van een toeristische attractie en zoekt nog een nieuw marketingkanaal...

Een persoonlijk tijdschrift als marketingkanaal

Als het aan Dagjeweg.nl ligt maken we in beide gevallen een eigen tijdschrift op MijnDagjeWeg.nl. Voor € 5,95 (exclusief bezorgkosten) kun je een eigen magazine met 19 foto's laten afdrukken. Het tijdschrift is daarnaast ook online in te zien. Een aantal bestemmingen zijn al aangegeven en van die dagjes weg is een template gemaakt. Hierbij kun je denken aan de Paintball Boerderij in Ermelo, maar je kunt ook uit verschillende Bijenkorf filialen kiezen (kennelijk geldt een bezoek daaraan ook als een dagje weg).

Na het uploaden van de foto's schijnt het mogelijk te zijn om zelf teksten te schrijven en aan te passen, maar helaas kom ik niet verder dan de titel aanmaken: de button voor foto's uploaden laadt op dit moment niet in IE. 

Hoe dan ook: ik ben een tijdschriftfan en zou bijvoorbeeld best wat tijd willen steken in een blaadje maken van het weekend waarin ik getrouwd ben. Maar de venue waar dit feest plaatsvond kan deze site ook gebruiken voor haar eigen marketingdoeleinden door alvast een magazine vorm te geven met de mooiste foto's van die plek, waar ik mijn eigen foto's bij kan plaatsen. MijnDagjeWeg.nl hoopt zo een brug te slaan tussen toeristische attracties en bezoekers.

Zou jij ook een tijdschrift in elkaar zetten ter herinnering aan of als teaser voor een leuk uitje? En verwacht je dat MijnDagjeWeg.nl hiermee inderdaad trekpleisters en toeristen bij elkaar brengt?

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies