Crowdsourcing: Strijk Je Rijk

Vorig artikel Volgend artikel

Een tuimelsnoer of sprayfunctie met druppelstop? Met regelbare stoom of misschien met de ultragliss Diffusion? Waar ik het over heb? Nou strijken. It’s an art, als je alle strijkboutfabrikanten moet geloven. Maar onze nationale trots uit Einhoven, Philips, maakt misschien ons leven toch een beetje beter. En jij mag er nu over meedenken!

Crowdsourcing: Strijk Je Rijk

Ik haat echt strijken. Kan er echt niet blij van worden. Ik ken vrouwen die het “rustgevend” vinden en hun hand er niet voor om draaien. Ik stel het liever zo vaak mogelijk uit met als gevolg manden vol uitpuilende strijk…

Onder het motto “Let’s make things better” doet de electronicagigant al jaren zijn best om te innoveren. Om ons leven eigenlijk wat makkelijker te maken. Sense and simplicity . Juist ja. En nu gaat Philips ook nog eens ons inzetten. Crowdsourcing is het toverwoord. Jazeker, wij strijkmutsen, wij vrouwen-van-nu die multitaskend een overvolle wasmand wegstrijken en tegelijkertijd tweets de wereld insturen, tv kijken en een potje koken. Maar mannen mogen ook meedoen hoor!

Brandchannel.com: “ Brand Picks Up Steam: Philips is crowdsourcing ironing. Specifically, the electronics brand has teamed up with crowdSPRING and issued a call for a new steam generator iron. The deadline is October 13th to submit ideas.” De designwedstrijd is onderdeel van de Philips’ Vision 2015. Philips is dus op zoek naar “break-through” ontwerpen die geavanceerd zijn en een onderscheidend vermogen hebben.

“Creative crowdsourcing is a chance to connect directly with the customers who have in-depth, hands-on knowledge about your products and services,” zeggen Mike Samson en Ross Kimbarovsky, co-founders of crowdSPRING die de crowdsourcecampagne voor hun rekening nemen. Steeds meer (internationale) merken ontdekken dit middel om de menigte in te zetten en mee te laten denken over een product, dienst of ontwerp.

De jury zal bestaan uit vertegenwoordigers van Philips 'business, technologie en design-afdelingen, en hun criteria zijn: het niveau van innovatie, esthetische kwaliteit, een effectief gebruik van materialen, de haalbaarheid, gebruiksgemak, en hoe goed het Philips-merk-missie zal weergeven van "sense and simplicity".

De winnaar kan 4500 dollar naar binnenslepen. Heerlijk vooruitzicht om dan meteen die centen te besteden aan een strijkvrij-leven en iemand inhuren? Of toch maar The Art of Ironing in de vingers krijgen met Strijken-Doe-Je-Zo tips!

Bekijk crowdsource video Philips USA

Bron: Brandchannel.com, Philips.com

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies