Playboy, maar dan SFW

Vorig artikel Volgend artikel

Hugh Hefner heeft al een heel imperium opgebouwd rond zijn merk Playboy. Zijn doelgroep is mannen en dan het liefst alle mannen van de wereld. Toch is er een grote groep mannen die hij niet weet te bereiken: de werkende man. De reguliere websites van Playboy zijn niet even rustig te bekijken op het werk. Daar heeft Hefner nu een oplossing voor bedacht.

Playboy, maar dan SFW

De gloednieuwe Playboy-website The Smoking Jacket is geheel Suitable For Work, maar bevat tegelijk de content die je van een Playboy-website verwacht. Je vind er artikelen over sex (op het werk), interviews met babes en geschiedenis rond Playmates. 'Next to the mansion, it's the best hang-out on the planet', aldus Hugh himself, die je met een filmpje welkom heet op de website.

Een slimme zet van Hefner. Weer een nieuwe doelgroep die aangeboord wordt en dat betekent nóg meer bereik voor A-merk Playboy.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies