Claim je postcode met Nike GRID

Vorig artikel Volgend artikel

Voortbordurend op het succes van Nike+ komt de Amerikaanse sportgigant eind deze maand met een nieuwe online competitie: Nike GRID. Doel van de wedstrijd is het claimen van postcodegebieden in Londen door je al hardlopend te verplaatsen tussen twee door Nike bepaalde posities. Met je snelheid, afstand en uithoudingsvermogen verdien je vervolgens punten.

Claim je postcode met Nike GRID

In totaal zijn er 40 postcodegebieden in Londen beschikbaar om je punten te verdienen. De start- en finishpunten van de verschillende routes zijn te herkennen aan de klassieke Engelse telefooncellen (met een Nike-tintje,uiteraard). 

Na registratie op de actiesite krijgen hardlopers een unieke spelerscode. Deze code moeten zij bij start en finish doorbellen in de telefooncellen. Op deze manier registreert Nike de verschillende prestaties. Hardlopers met kennis van de straat zijn in het voordeel: als je weet waar je heen moet hollen, maak je kans om de snelste te zijn. 

Nike GRID gaat 23 april a.s. van start en vanaf dat moment hebben hardlopers 24 uur de tijd om hun postcodegebied te claimen. Om de hardlopers te motiveren vroeg Nike de Londense artiest Tempa T om een speciale videoclip op te nemen. Meer informatie op de site en de Facebook-pagina.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies