Bye bye 2009 via Twitter, Facebook en Hyves

Vorig artikel Volgend artikel

Persoonlijk ben ik dol op lijstjes. Lijstjes van de meest irritante Nederlanders of lijstjes van wat “hot” “or not” is voor het komende jaar. Hele tv programma’s draaien om lijstjes. En met het einde van het jaar in zicht worden we getrakteerd op nog meer lijstjes. Heerlijk! Maar deze creatie van RedUrban mag er ook zeker zijn om het ‘negatieve 2009’ af te sluiten.

Bye bye 2009 via Twitter, Facebook en Hyves

De keuze is enorm: van Andries Knevel, het EO boegbeeld tot het “zeilmeisje” wat nu weer terecht is, tot het gebral van Theo Maassen. Je kan het daarna meteen delen met je vrienden op Facebook, via Twitter of Hyves.
Vorig jaar sloot reclamebureau 2008 op een leuke manier hun jaar af door al hun 2008-branded producten te veilen. Het werd immers 2009. Dit jaar doen ze dat nog een stuk origineler met delete2009.nl.

Delete2009 is een erg mooi gemaakte site en een originele manier om ‘het negatieve 2009’ af te sluiten. Initiatief is afkomstig van internetreclamebureau RedUrban, in samenwerking met Etcetera-zusjes.

Bekijk site en deel je meest irritante nieuws van 2009

bron:Molblog.nl

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies