1e Twittermagazine zowel off- als online

Vorig artikel Volgend artikel

Voor de on-line freaks is dit al bijna oud nieuws maar toch het vermelden waard. Eind van dit jaar verschijnt ’s werelds eerste twittermagazine! Boordevol trending topics, lifestyle, fashion en social media.

1e Twittermagazine zowel off- als online

Twitter was een hype, werd een fenomeen en is inmiddels niet meer weg te denken uit het social medialandschap. De microblog heeft sommige ‘tweeps’ ook geen windeieren gelegd en genereert fervente gebruikers zelfs een behoorlijke business.

Het magazine is een initiatief van Jessica de Kok, beter bekend onder haar twitternaam @kaatmossel, en Quint Result Communicatie. Jessica de Kok wist als zakenvrouw en initiatiefnemer van de succesvolle twitterveiling voor Uruzgan (opbrengst ruim 70.000 euro) behoorlijk wat followers aan zich te binden en de mogelijkheden van Twitter breed in te zetten. Onlangs verscheen haar boek 'Kaat ruimt op' en hiermee lijkt ze hard op weg de Sonja Bakker van de Nederlandse huisdhoudcommunity te worden.

TM

Na de succesvolle samenwerking met Quint Result Communicatie rondom haar boekpresentatie en de lancering van haar nieuwe website besloten het Alphense bureau en de Kok de handen opnieuw ineen te slaan.

Resultaat: een kersvers magazine, waarmee Twitter crossmediaal wordt ingezet. Peilers van het blad: Het Nieuwe Werken, sharing, trending topics, lifestyle, fashion, social media, met elkaar voor elkaar.

Follow de voortgang via @tw1ttermagaz1ne op Twitter of kijk op www.kaatmosselgroep.nl.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies