Lowe/Draftfcb lanceert eigen magazine en inspiratiesite

Vorig artikel Volgend artikel

Terwijl alle printmedia hun inkomsten het afgelopen jaar met 25% zagen kelderen besluit Online Bureau Lowe/Draftfcb deze maand juist met een eigen huisblad te komen. In het magazine matter(s) en op de bijbehorende website staan businessideeën, interessante ontwikkelingen en inzichten in het marketingcommunicatievak die vakgenoten en relaties moeten inspireren.

Lowe/Draftfcb lanceert eigen magazine en inspiratiesite

De titel 'matter(s)' is een afgeleide van 'What matters to me?'. Daarom is er op de site en in het blad een duidelijke verdeling per branche, trend of land gemaakt zodat je de voor jouw relevante onderwerpen kunt uitkiezen. De site en blad zijn een global initiatief waar alle internationale medewerkers van het bureau aan bij kunnen dragen.

Marjolijn Kamphuis

Marjolijn is de co-founder en hoofdredacteur van Dutchcowgirls. Daarnaast is ze creatief directeur van OKGO.nl, een digitale studio gericht op blogs, webdesign...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies