Pickle Factory start onder bureaugroep the valley

Vorig artikel Volgend artikel

Op eDay maakte 'the valley', zichzelf als nieuwe bureaugroep bekend. Hieronder vallen het al bestaande  internetbureau the people’s valley, e-mail marketingbureau Veritate en het nieuwe online reclamebureau Pickle Factory. De originele naam Pickle Factory staat voor Crisp, Fresh en Delicious en de online concepten die het bureau ontwikkelt. En meer, maar bekijk daarvoor de slideshare op de site.

Pickle Factory start onder bureaugroep the valley

CEO Vincent Gravesteyn van the valley geeft aan: “In 2005 constateerden wij dat online het belangrijkste kanaal gaat worden voor interactieve marketingcommunicatie. In de afgelopen 4 jaar is het online vak zo breed geworden dat klanten en adverteerders willen werken met meerdere gespecialiseerde bureaus. Als groep kan the valley haar labels optimaal faciliteren zodat zij zich kunnen blijven focussen op creativiteit, kwaliteit en betrouwbaarheid. Onze gemeenschappelijke filosofie: one is a crowd, blijft vanzelfsprekend verankerd in de groep.”

Het nieuwe online reclamebureau Pickle Factory, dat zich toelegt op de ontwikkeling van mediaonafhankelijke concepten en campagnes, wordt geleid door Stef Heutink (managing director) en Krijn Smits (creative director).

Momenteel is de Pickle Factory o.a. druk met de voorbereidingen voor de filevrije dag campagne voor de ANWB, op 8 oktober a.s. Samen met Noise zijn de Pickles verantwoordelijk voor het concept, de campagne en de actiesite. De campagne, die in week 40 van start gaat toont 2 oude Jiskefet-coryfeeen, die oplossingen geven van het filprobleem. Verder zal de Pickle Factory aan de slag gaan voor Bison, Air France en Timesoft.


 

Annemiek Moerman

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies