UPC: Bijna digitaal

UPC: Bijna digitaal

Vorige week kreeg ik een sms-je van UPC. Ik moest mijn rekening betalen, om afsluiting te voorkomen. Nu heb ik mijn administratie redelijk goed op orde en kon ik zelf de openstaande factuur nergens terugvinden. En online je rekeningen checken is bij UPC net iets moeilijker dan verwacht.

Aangezien de wachttijd van de telefonische klantenservice na drie pogingen varieerde tussen de 5 en 15 minuten, begon ik mij af te vragen of ik niet ooit een online account bij UPC had aangevraagd.

Jawel, mijn gebruikersnaam was bekend, maar de account nooit geactiveerd. Die activatiecode moest ik namelijk aanvragen. Ik kreeg m per post thuis. Ondertussen kon mijn toegang tot internet elk moment de laatste zijn. 

Drie dagen later, zit ik met de activatiecode weer op UPC.nl. Ik klik door naar mijn factuur. En wat blijkt. Ik heb twee opties:

Optie 1: Vraag automatische incasso aan. Download dit formulier, vul m in en stuur m op.

Optie 2: Wilt u online uw rekeningen accorderen? Download dan dit formulier en stuur het ingevuld op.

Iemand een idee waar ik deze website kan opgeven voor meest omslachtige online klantenservice? Eens kijken met welke uitleg het online klachtenteam dat twee jaar geleden is opgericht op de proppen weet te komen. Mijn internetverbinding is ondanks alle vergeefse moeite nog steeds in de lucht...

Reacties (5)

 

    • erica visser

    Ik begon juist te denken dat ik misschien tioch maar weer naar UPC zaou gaan, omdat Digitenne een aantal zenders niet heeft die ik toch wel graag zie.
    Maar de ellende is dus nog even groot als toen ik drie jaar geleden UPC opzegde.

    Ma 24 nov 2008, 11:44


    • Lenny

    UPC...zucht...
    Iedere maand weer "vergeten" ze mijn bankrekeningnummer weer, waardoor ik iedere maand weer een acceptgiro krijg van achterstallige betalingen en waardoor ik iedere maand weer zo'n papiertje op de bus moet doen om nogmaals aan te geven dat ze de kosten automatisch mogen incasseren.

    Ook als je in een huis komt te wonen waar de vorige bewoners dezelfde achternamen hebben, pas dan maar op want dat snappen ze ook niet helemaal...

    Ma 24 nov 2008, 13:42


    • UPC webcare

    Beste Fee Naaijkens

    Het spijt ons te lezen dat het registreren voor Mijn UPC bij u zo moeizaam verloopt. Zou u een email met uw klantgegevens kunnen sturen naar webcare@upc.nl, dan kijken wij graag wat we voor u kunnen doen.

    Met vriendelijke groet,

    UPC Webcare

    Di 25 nov 2008, 14:28


    • ilona

    Niet eens een brief schrijven :P

    Di 25 nov 2008, 15:16


    • Duiker (UPC klant, nog wel)

    UPC doet bar en bar weinig voor klanten, beloftes worden niet nagekomen alleen terugbellen is al moeilijk daarnaast worden de problemen niet verholpen en klant mag blijven betalen, helpdesk slecht te bereiken (verbinding wordt vaak na lange tijd ineens verbroken)en er wordt totaal niet klant gericht gewerkt.UPC-on demand, film loopt vast maar wordt wel in rekening gebracht, mooi verhaal continue blokjes,haperingen en storingen maar oplossen ho maar. ik heb er geen goed woord meer voor over STOPPEN, DOE het NIET UPC zuigt!!!! ik heb 't allemaal opgezegd inclusief analoog, ik ga maar een schotel kopen.

    Vr 12 dec 2008, 23:39

Reageren

  • E-mail adres wordt niet getoond

  • HTML niet toegestaan. URL's worden automatisch clickable.

    * Verplicht veld


Gerelateerde video's

  • IKEA Small Space Campaign
  • Google recap 2011
  • Mixed-up
  • Webwill
  • Amikasa: Online je huis inrichten
  • Tirade over Online Film
  • State of Play Trailer
  • United Breaks Guitars

Mooi gevonden

Tekening meets real life in bijzondere fotoserie



Laatste reacties


Agenda

» The Next Web Europe

Amsterdam

24 april 2014 / 25 april 2014


Poll

Hoe vaak verstuur jij een tweet op Twitter?


Nieuwsbrief

Schrijf je in voor de DCG nieuwsbrief:


Zoeken


Upcoming


Badges

Subscribe with Bloglines Add to Google
RSS Feed

Hosted by Nines