iPhone hoesjes laten veelzijdigheid van app zien in advertentie

Vorig artikel Volgend artikel

Een advertentie heeft steeds meer nodig om van de pagina van een magazine te kunnen knallen. Dit is een extra uitdaging met creatieven als doelgroep. Toch is het de Zwitse Blick gelukt en weten zij in de vorm van smartphone hoesjes hun advertenties tot leven te brengen.

iPhone hoesjes laten veelzijdigheid van app zien in advertentie

Een advertentie gecreëerd door het in Zwitserland gevestigde bureau Twin-Design. De nieuwe smartphone app van Blick richt zich op nieuws, sport, gossip en meer. De veelzijdigheid van de app - voetbal, hockey, beroemdheden en films - worden in de unieke vorm van virtuele iPhone hoesjes naar de doelgroep gecommuniceerd. Jammer dat ze niet echt zijn!

blickfootball%281%29
blickhockey
blickremote
blickhelmet
blickpaper
blickbeer
Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies