Human Pop-Up

Vorig artikel Volgend artikel

Normaal worden offline applicaties verwerkt in de online wereld. Mijn oog viel op de omgekeerde situatie, de Human Pop-Up. Een nieuwe methode van Guerillamarketing door You & MEdia. Een nieuwe en orginele methode om een product op te laten vallen.

Human Pop-Up

Het merk heet Beamz; Standing out in the crowd. Op een drukke plek zoals winkelcentra, stadscentra, warenhuizen, supermarkten, festivals trekt de Human Pop-Up de aandacht. Een Human Pop-Up bestaat uit een duo met een sterke, draagbare beamer en een uitvouwbaar scherm. Als de mensen het niet verwachten houdt de ene een scherm omhoog en de andere zet de beamer aan. Het publiek kan de boodschap van de adverteerder bekijken. Hierna begeeft het duo zich naar een volgende locatie. De positieve dingen van de Human Pop-Up zijn het verrassingseffect, geen last van zichthinder, geen extra kosten voor dure locaties, niet seizoensgebonden omdat het binnen en buiten mogelijk is.

Ik vind het een orgineel idee en het lijkt me ook grappig om te zien. Hebben jullie al een Human Pop-Up langs zien komen toen je aan het shoppen was of aan het dansen op een festival? Dan wil ik vragen een foto te maken en hier te posten. Want vanaf september zouden ze overal kunnen verschijnen.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies