Cosmopolitan wordt Cosmo XL

Vorig artikel Volgend artikel

Cosmopolitan begint het jaar goed. De glossy krijgt er maar liefst 72 pagina’s bij. Elke maand. Juist investeren in mindere tijden, is het credo. Dikker worden als de markt krimpt. De Cosmo XL lag 14 januari voor het eerst in de winkel.
 

Cosmopolitan wordt Cosmo XL

“Cosmo durft het aan juist nu te investeren en uit te breiden,” zegt Sanne Visser, uitgever Glossy’s bij Sanoma Uitgevers. “Het is een sterk A-merk, al 28 jaar en still going strong. De oplage laat een positieve ontwikkeling zien: nu 151.535. Bij de glossy's is het een stabiele titel in de hoogste regionen. Maar juist in deze tijden van economische recessie en meer online tijdsbesteding is het goed te investeren in je printtitel. Zie ook de Australische Cosmo.”
 
De nieuwe Cosmo XL krijgt er elke maand maar liefst 72 pagina’s bij. De formule is vernieuwd, er komt een indrukwekkend themakatern van 40 pagina’s en er zal nog meer en mooier aandacht worden besteed aan fashion.
 
Hoofdredacteur Claudia Straatmans: “Er is steeds meer behoefte aan originaliteit, aan creativiteit, aan onderscheidend vermogen. Met zo’n enorme uitbreiding kan Cosmo die onderscheidenheid extra verrassend laten zien. Nog veel meer value for money voor de lezer dus. En ook voor adverteerders is er veel meer mogelijk. Het wordt een heel bijzonder Cosmo-jaar!”

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies