CBS experimenteert met video in print

Vorig artikel Volgend artikel

Omroep CBS heeft deze maand een primeur: De TV zender zal in het blad Entertainment Weekly gaan adverteren met een video. Vorig jaar deed de Amerikaanse Esquire al een poging om een animatie toe te voegen aan een print-medium maar die proef mislukte. CBS gaat het nu proberen met een volledig geïntegreerde video.

CBS experimenteert met video in print

De advertentie wordt door CBS en mede-adverteerder Pepsi omschreven als "the first ever VIP (Video In Print)" en werkt hetzelfde als een wenskaart met geluid. Wanneer de pagina wordt opengeslagen, begint de video automatisch af te spelen. 

De geluidskwaliteit is redelijk (ondanks de matige opnamekwaliteit van de video hieronder), maar even stilletjes bladeren in de winkel zit er niet meer in: er is geen volumeknop! 

De streamende krant uit Minority Report lijkt hiermee in elk geval steeds dichterbij te komen!

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies