Tijdschrift WENDY vanaf vandaag ook in België te koop

Tijdschrift WENDY vanaf vandaag ook in België te koop

Vorig artikel Volgend artikel

De lancering van het magazine WENDY van Wendy van Dijk was een succes: binnen no time was de oplage van 172 000 exemplaren uitverkocht en werd er gesproken van de beste introductie van 2014. En nu is er meer goed nieuws: ook in België ligt nu het tweede nummer in de winkels.

Het thema van deze uitgave is 'vitaliteit en gezondheid' en past perfect bij de lente. Het nummer staat vol met interviews, fotoseries, tips en weetjes.

Zo praten Chantal Janzen en Johnny de Mol met Wendy over ware liefde, samengestelde gezinnen, angsten, drijfveren en de kunst van het presteren op de toppen van hun kunnen. Het interview met zanger Thé Lau en zijn twee zoons gaat moeilijke onderwerpen ook niet uit de weg. Zij spreken over muziek, onzekerheden, wat jong en oud van elkaar kunnen leren en wat Thé zijn jongens mee wil geven voor de toekomst. Ook Prinses Laurentien, Isa Hoes en Danny Bouman komen aan het woord in het nieuwe magazine.

Het magazine is onderdeel van de multimediale campagne van Wendy van Dijk, die zichzelf het doel heeft gesteld om Nederland (en nu ook België) een beetje gelukkiger te maken. Je leest WENDY niet alleen op papier, ook online is WENDY te volgen op wendyonline.nl, Facebook, Twitter, Pinterest en Instagram. Iedere dag wordt er positief nieuws gedeeld, naast handige tips, wijze raad en praktische adviezen voor een geïnspireerd leven. Ook zijn er de Wendy's Angels, die het hele jaar het land door gaan om droomwensen van lezers en bezoekers van wendyonlone.nl in vervulling te laten gaan.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies