Heineken lanceert 'Pak de Zomer' campagne

Heineken lanceert 'Pak de Zomer' campagne

Vorig artikel Volgend artikel

Heineken lanceert op de eerste echte zomerse dag de 'Pak de Zomer' campagne. Hierbij hoort het Heineken Speakerkratje die je wireless met je mobiel verbindt.

Met het Heineken Speakerkratje bouw je op elke plek een feest. In het park, op het strand of gewoon in de achtertuin.
- Heineken

Heineken heeft het in ieder geval goed door, want de perfecte zomerdag ziet er voor veel mensen uit als een gezellige dag met zon, vrienden, een biertje (of twee) en wat muziek.

De speaker met Near Field Audio-technologie is draadloos en heeft volgens Heineken een goede geluidskwaliteit.

Met de campagne wil Heineken iedereen inspireren één groot feest van de zomer te maken. Ook benadrukt Heineken de band die ze hebben met muziek en festivals. Zo zijn ze deze zomer ook aanwezig op Lowlands, Decibel, North Sea Jazz, Mysteryland, Sensation, Concert at Sea en vele andere festivals. Vanaf eind juni geeft Heineken duizenden tickets weg voor de allerbeste festivals.

De speaker hebben? Samen met een 8-pack blik is de speaker voor €9,99 verkrijgbaar in een actieverpakking in de supermarkt. Bij geselecteerde horeca krijg je het kratje bij een bestelling van vijf glazen Heineken bier.

image007
Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies