Door welke deur loop jij?

Door welke deur loop jij?

Vorig artikel Volgend artikel

Als je kon kiezen uit twee deuren, waarboven een 'Mooi' stond en bij de ander 'Gemiddeld', welke zou je dan kiezen?

Dat is wat Dove zich afvroeg in hun laatste #ChooseBeautiful reclame. Ze zetten camera's neer in Shanghai, San Francisco, Londen, Sao Paulo en Delhi en labelden de deuren. Helaas kozen de meeste vrouwen voor 'Gemiddeld'.

Als onderdeel van de campagne sprak Dove met 6400 vrouwen tussen de 18 en 64 jaar oud in 20 verschillende landen over hoe ze schoonheid in zichzelf en bij anderen zien. 96 procent hiervan zei dat ze zichzelf niet als mooi zien, maar 80 procent geloofde wel dat iedere vrouw iets moois heeft.

Dove wil dat vrouwen hun zelfbeeld verbeteren. "Vrouwen maken dagelijks duizenden keuzes over hun carrière, familie en zichzelf. Je mooi voelen is een van de keuzes die vrouwen iedere dag voor zichzelf moeten kunnen maken," zei Dove in een statement.

Voor welke deur zou jij kiezen?

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies