Jamba reorganiseert, Crazy Frog gaat uit het assortiment

Vorig artikel Volgend artikel

Goed nieuws: De Crazy Frog is dood. Zo meldt vandaag de Telegraaf althans. Het is het eerste directe gevolg van een reorganisatie door News Corp, het moederbedrijf van Jamba, die vandaag werd aangekondigd.

Jamba reorganiseert, Crazy Frog gaat uit het assortiment

De merken Jamba en Jamster - bekend om hun aggressieve verkoopmethoden van ringtones - gaan op de schop. Er komt een nieuw dochterbedrijf - Fox Mobile Group - dat alle mobiele content zal gaan distribueren. Hiermee hoopt News Corp op een efficiëntere bedrijfsstructuur waarmee de hele wereld bediend kan worden.

Het officiële persbericht meldt overigens helemaal niks over het verdwijnen van de Crazy Frog. Ik ben dan ook bang dat er te vroeg gejuicht wordt. Maar mocht dit bericht toch op waarheid berusten dan hoop ik dat die kikker in elk geval zijn vriendjes Snuffie Bunny en Bolly Wolly mee het graf in neemt.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies