Kijk, daar heeft een vrouw wat aan

Vorig artikel Volgend artikel

Sommige merken begrijpen het gelukkig al: vrouwen zitten niet te wachten op 'hoog van de toren' communicatie. Als je ze iets wilt verkopen, roep dan niet hoe geweldig je bent; laat ze voelen dat je hun wereld begrijpt. Deze advertentie voor een zonnebrand-creme is daar een mooi voorbeeld van.

Kijk, daar heeft een vrouw wat aan

De dubbele pagina in dit tijdschrift is omgetoverd tot zo'n reflectiescherm dat we vooral van doorgebakken Italianen kennen. Het communiceert niet alleen 'voor echte zonaanbidders', het maakt het merk ook heel sympathiek. Ze helpen ze je immers meteen ook onder je kin mooi bruin worden. Aardig toch?

Ik zal de komende tijd proberen meer van dit soort juweeltjes van vrouwelijke communicatie op te speuren...

Liesbeth Maliepaard

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies