Philips zet Stijlmeisje in voor nieuwe campagne

Philips zet Stijlmeisje in voor nieuwe campagne

Vorig artikel Volgend artikel

Philips is gestart met de videoblog #MyStyleTour, een samenwerking met Stijlmeisje.com. Hiermee wil het merk laten zien hoe de nieuwste producten een rol vervullen in het dagelijks leven.

Imke Walenberg is Stijlmeisje; stylist en blogger. Zij leeft en werkt drie maanden in Kaapstad en gaat daar voor en met Philips op ontdekkingstocht. Er worden vier thematische videoblogs gemaakt waarin nieuwe Philips producten een 'figurantenrol' spelen.

Tijdens haar leven in Kaapstad laat Imke zien hoe producten van Philips een bijdrage leveren aan haar dagelijkse leven. Zo komen we een robotstofzuiger tegen, maar ook een fohn en heteluchtfriteuse. "Imke staat in deze videoblog symbool voor de consument waar we ons met onze innovaties op richten. In de videoblog #MyStyleTour willen we de kwaliteit en toegevoegde waarde van nieuwe consumentenproducten op een authentieke en vernieuwende manier laten zien," Aldus Saskia Maas, Public Relations manager bij Philips.

Philips wil producten ontwikkelen die daadwerkelijk een verschil maken, de gezondheid verbeteren en het welzijn verhogen. De videoblog ondersteunt lanceringen van nieuwe producten vanaf maart. We zullen zien hoe veel impact de producten op Imke's leven hebben.

#MyStyleTour volg je ook via Facebook, Twitter en Instagram.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies