Organic Valley redt de 'bro's'

Organic Valley redt de 'bro's'

Vorig artikel Volgend artikel

De mannen in het krachthonk, de mannen die je nafluiten op straat en de mannen die veel te veel Axe opspuiten. Je kent ze wel. Volgens Organic Valley hebben ze jouw hulp nodig.

Deze mannen worden 'bro's' genoemd. Volgens Organic Valley zijn de bro's in gevaar, vanwege de proteïne shakes gevuld met kunstmatige smaakstoffen en giftige pesticiden. Het alternatief is de nieuwe drank Organic Fuel. Een post-workout hersteldrankje, met organische melk als basis.

"If you play online, you have to play by the web's rules", zegt David Littlejohn, creative director achter de campagne. "Er wordt zoveel kritiek geleverd op bro's, dat we het leuk vonden om op te noemen waarom ze gered moeten worden. We spelen in op het stereotype, dat het publiek denkt te kennen. Het is niet gemeen bedoeld."

De meeste bedrijven met organische producten maken gebruik van groene weilanden, koeien en boeren in hun reclames. Organic Valley gebruikt humor om het product aan te prijzen.

Op de website SavetheBros.com kunnen coupons worden aangevraagd. Ook kan er merchandise gekocht worden, zoals t-shirts, yoga matten en sporttassen. Ook is er een overzicht met Instagram-foto's te zien die zijn getagd met typische 'bro-hashtags', als #jacked of #brolife.

Bekijk hier onder het reclame filmpje.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies