23 kilo content marketing boeken in 3 uur

23 kilo content marketing boeken in 3 uur

Vorig artikel Volgend artikel

Welke boeken over content marketing moet je echt gelezen hebben? En wat hebben experts geleerd van die handboeken? Tijdens Content Marketing >> Fast Forward op 2 februari krijg je 23 kilo content marketing boeken samengevat en weet je het antwoord op deze vragen.

Tussen 17.30 en 21.30 krijgen deelnemers de belangrijkste content marketing boeken in sneltreinvaart voorgeschoteld. De Amerikaanse auteur en spreker Andrew Davis zal vertellen over zijn boek 'Brandscaping: uncovering how unconventional content partnerships lead to unparalleled marketing success'. Davis deelt ook zijn ervaringen over storytelling (onder andere: wat je kunt leren van de kippenfluisteraar).

Content marketeer en spreker Albert Jan Huisman neemt de aanwezigen mee naar het begin van content marketing en hoe content marketing nu wordt ingezet. Daarnaast deelt Huisman inzichten uit de technologie en psychologie.

Bert van Loon, marketeer, ex-uitgever, spreker en auteur, zoomt in op hoe je het proces tot een succesvolle content marketing strategie inricht aan de hand van zijn nog te verschijnen boek 'Content Marketing Roadmap: a marriage between analytical and creative thinking'. Van Loon gaat onder meer in op de ROI van content marketing.

Kaarten zijn nog te bestellen via Eventbrite.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies