Programma over (vrouwelijke) ondernemers op Blueshots TV

Vorig artikel Volgend artikel

Vorige week lanceerde Blue Shots TV het eerste Nederlandse online TV kanaal. Op www.blueshots.tv zijn inmiddels een zestal programma’s te bekijken waarvan elke twee weken een nieuwe editie zou moeten gaan verschijnen.

Eén van de programma's is de show She, over succesvolle vrouwelijke ondernemers gepresenteerd door onze Cowgirls én zelf Serial E-Entrepreneurs Simone Brummelhuis en Marianne van Leeuwen. Het programma wordt gesponsord door Bizzner bank, en in de eerste aflevering is Heleen van Oord te gast, oprichter van online mediabureau DQ&A.

Programma over (vrouwelijke) ondernemers op Blueshots TV

Ook serial entrpreneur Boris Veldhuijzen van Zanten presenteert op Blueshots TV een programma, Gurus is een format dat zich specifieker richt op online ondernemers met innovatieve ideeën. Verder hebben ook Blueshots TV oprichter Ronnie Overgoor, Ilse Media man Joris van Heukelom en Han Gerrits een eigen programma.

Naast de vijf talkshows komt er vanaf 15 oktober ook een nieuwsprogramma, View the News, waaraan DutchCowboys en - Girls ook items zullen gaan bijdragen. Andere contentpartners in dit project zijn Twinkle, InCT, Add to Favorites en Pitch View.

Het is de bedoeling dat alle programma's van Blue Shots in de toekomst niet alleen online worden gedistribueerd, maar ook via andere innovatieve kanalen. Overgoor: “Tot nu toe hebben we ons primair op internet als distributiekanaal gefocust en niet op ‘televisie’. Maar we zien meer en meer ‘on demand’ kanalen ontstaan die niet meer kunnen worden gezien als traditionele televisie. We willen erg graag ook via dit soort kanalen onze content gaan distribueren en het ligt in de bedoeling dit nog dit jaar te realiseren.'

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies