Beardvertising vraagt mannen billboards in hun baarden te hangen

Vorig artikel Volgend artikel

Je ziet bijna geen man meer zonder: een baard of snor. In elk mogelijk model. Waar we eerst dachten dat het om een mode trend ging, blijkt dat nu om financiële redenen te zijn. Je baard is namelijk geld waard: Beardvertising. Beardboards - kleine billboard advertenties - hangend in de gezichtsbeharing van de man, in het zicht van de consument.

Beardvertising vraagt mannen billboards in hun baarden te hangen

Een concept van reclamebureau Cornett Integrated Marketing Solutions (Cornett-IMS). Voor 5 dollar per dag kan elke man met baard een klein billboard in zijn creatie bevestigen. Beardvertising vraagt:

Do you have an epic beard? Do people stare at its awesomeness? Of course they do. Do you wanna get paid for having an epic beard? Of course you do. Join the world’s first Beardvertising network. Get paid.

Screen-Shot-2013-05-22-at-1.52.15-PM-625x418

Een iets wat vreemd maar zeker creatief concept voor innovatieve en niet traditionele reclame. Bedrijven als A&W en Eagle One gaan de uitdaging aan. Daarnaast geeft Beardvertising aan al meerdere emails ontvangen te hebben van mannen die hun 'epic' baard ter beschikking willen stellen en er gesprekken zijn met andere potentiële 'beardvertisers'.

Is dit 'the next big thing', zoals Whit Hiler (Cornett-IMS) aan Business Insider vertelt? Ik kan in ieder geval niet wachten om er een in het wild tegen te komen.

beardvertising2
Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies