Anouks champagnedouche hoax voor commercial

Vorig artikel Volgend artikel

Vorig jaar stond ze nog zingend op straat met Koninginnedag, er duiken regelmatig persoonlijke video’s op van Anouk via Facebook en toen Twitter nog in gebruik was door de zangeres, hebben we ook haar billen mogen bewonderen. Roept het dan vraagtekens op wanneer Anouk als een echte rockchick een feestje bouwt tijdens deze speciale Koninginne-/Koningsdag? No way! Iedereen smult toch stiekem van dit soort beelden? Bovendien is het ook direct nieuws.

Anouks champagnedouche hoax voor commercial

Vooral de ‘champagnedouche’, met -obviously- veel champagne, bloedmooie mensen en sexyness was een groot succes na Koninginnedag. Koninklijk feestje Anouk-style. Geen vuiltje aan de lucht. Totdat de zangeres op haar Facebookpagina bekendmaakte dat het al-le-maal een stunt was. In een reactie onder de post op dezelfde pagina is te lezen dat zelfs intern, bij de mensen die aan deze campagne meewerkten, niet bekend was het allemaal vooraf heel slim uitgedacht was.

Mix & match
Passend bij de normale activiteiten van Anouk op social media en het imago van de zangeres, inhaken op de actualiteit met zowel de feestdag als haar deelname aan het Songfestival en ook nog eens passend bij de ongoing slogan ‘Even Apeldoorn bellen’ van Centraal Beheer Achmea. De video’s zijn goed doordacht, niet te gelikt in elkaar gezet en het geeft niet het gevoel dat het allemaal gespeeld was. Wat extra sympathiek is, is dat Anouk persoonlijk via Facebook bekend heeft gemaakt dat het een stunt is. Wat ook voor veel reacties en nog vele malen meer ‘likes’ zorgt. Nieuwsgierig naar het eindresultaat?

De champagnedouche

De commercial

Alle video's zijn gebundeld op een speciale YouTubepagina

Noesjka van der Helm

Noesjka werkt voor Coopr en schrijft voor DutchCowgirls, Travelvalley en op haar eigen blog justagirlsbrainwaves.nl/blog.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies