TV advertentie in magazine begint écht te spelen

Vorig artikel Volgend artikel

Een echt werkende televisie in een magazine, zonder dat je daarvoor een app nodig hebt? Onmogelijk. Of toch niet, want UPC heeft deze week de primeur in Nederland: Abonnees van de Playboy of Marie Claire zullen zich komende week namelijk verbazen over de nieuwste advertentie van de kabelmaatschappij, waarin een afgebeelde televisie daadwerkelijk tot leven komt. 

TV advertentie in magazine begint écht te spelen

De advertentie is onderdeel van de nieuwe campagne van UPC voor Horizon, een lijn producten en diensten die het nieuwe tv-kijken mogelijk maakt. Horizon omvat een nieuwe mediabox met ingebouwd internetmodem, online tv-kijken en apps voor smartphone en tablet.

Als de lezer de bladzijde in het magazine openslaat, komt de afgebeelde televisie in de advertentie tot leven: de video wordt met geluid afgespeeld. UPC brengt deze uiting in samenwerking met Sanoma Media op de markt en verschijnt 4 oktober in de Playboy en 10 oktober in de Marie Claire. Een geselecteerde groep abonnees van Playboy en Marie Claire in het verzorgingsgebied van UPC ontvangt dit exemplaar en kan op deze manier de video over Horizon bekijken.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies