WTF.nl: nieuw edgy mediamerk

Vorig artikel Volgend artikel

Seksschandalen van de 'rich and famous', gênante foto's van BN'ers, inside nieuws rondom televisieprogramma's, bizarre ontwikkelingen en man-bijt-hond-nieuwtjes'. Geen zware berichtgeving, maar fijne snack content om je te verbazen en te vermaken. Je dagelijkse portie 'onverantwoorde' informatie kun je sinds gisteren halen bij WTF.nl

WTF.nl: nieuw edgy mediamerk

Het nieuwe Nederlandse mediamerk is sinds gisteren in de lucht. Een online tabloid met luchtig en vermakelijk nieuws. Wie de rubrieken 'Achterklap' en 'Opmerkelijk' van grote broer Nu.nl onder zijn favorieten heeft staan, die smult van de nieuwtjes op WTF.nl. Nieuws in de rubrieken spotlight, weird science, kijkbuis, binnenland, grenzeloos en grijzepakken. Moet je je hiervoor schamen? Zeer zeker niet. Het hoeft niet altijd zo serieus te zijn.

De vormgeving van WTF.nl is strak, verfrissend en vooral heel visueel. Qua opmaak heeft het wle iets weg van Frame, maar op het nieuwe platform draait het nog meer om beeld en sprekende koppen. Het magazine heeft zowel voor Android telefoons als voor de iPhone een gratis app

Noesjka van der Helm

Noesjka werkt voor Coopr en schrijft voor DutchCowgirls, Travelvalley en op haar eigen blog justagirlsbrainwaves.nl/blog.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies