Vice: mediamerk voor trendsettende stadjers

Vorig artikel Volgend artikel

Als trendsettende stadsebewoner wil je natuurlijk een eigen magazine hebben mét online platform. Vice is een internationaal mediamerk dat zich specifiek op deze doelgroep richt. Het lifestyle magazine wordt gratis weggegeven en heeft, naast het 'viceland' ook een eigen portal (in beta). Simpelweg: Vice. Wie het nog niet kent, zou er eigenlijk eens een kijkje moeten nemen. 

Vice: mediamerk voor trendsettende stadjers

Een internationaal 'vice bloggers network' met mode, muziek en lifestyle. Gekke, opvallende en soms best shockerende berichten van over de hele wereld, maar ook gewoon uit ons eigen Nederland. Zoals de straatvraag: "wanneer hoorde jij voor het eerst over seks?" of een handleiding voor beginnende vrouwelijke drugsgebruikers.

Allemaal met een flinke knipoog, maar ook wel met een moraal: Denk je nou echt dat je je na drie pillen (neem er nooit meer als je een meisje bent) nog herinnert dat je je tampon moet vervangen? Nee dus. Humoristisch geschreven, nieuws met een knipoog, met een internationale scoop. 

Noesjka van der Helm

Noesjka werkt voor Coopr en schrijft voor DutchCowgirls, Travelvalley en op haar eigen blog justagirlsbrainwaves.nl/blog.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies