Doutzen gezicht nieuwe activatiecampagne WNF

Vorig artikel Volgend artikel

Topmodel en publiekslieveling Doutzen Kroes is hét gezicht voor de nieuwe campagne van het WNF. De 50manieren actie. Opgezet rondom het jubileum van het fonds dat dit jaar een halve eeuw bestaat. Doel is nog steeds: natuurbescherming om de wereld leefbaar te houden. Het WNF is natuurlijk bekend om de indrukwekkende campagne video's en ook de nieuwe met Doutzen mag er zijn.

Doutzen gezicht nieuwe activatiecampagne WNF

Slim opgezet kun je de video op de WNF-Fanpage bekijken na deze 'geliked' te hebben. Via de campagnepagina kun je het ook bekijken en bovendien delen via je online sociale netwerk. Hiermee is de video een van de vijftig manieren om het overall WNF-doel te bereiken. Van traditionele donateur, tot vrijwilliger, WNF-acties, lid van de Zoom-community en/of social community en praktische tips.

Activatie
Alle manieren zijn te 'favoriten' waardoor je een persoonlijk overzicht krijgt van jouw favoriete manieren om het milieu een handje te helpen. Bovendien kun je via een 'actie button' aangeven dat je de de betreffende manier gaat uitvoeren of bijvoorbeeld een brochure aanvragen. Naast de te kiezen maieren kun je ook zelf tips achterlaten. Deze zijn terug te vinden onder 'De manieren van...' op de site

Noesjka van der Helm

Noesjka werkt voor Coopr en schrijft voor DutchCowgirls, Travelvalley en op haar eigen blog justagirlsbrainwaves.nl/blog.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies