Whitney Port werkt samen met modeglossy Fashionista

Vorig artikel Volgend artikel

Stijlicoon Whitney Port - bekend van de MTV-series The Hills en The City - start een samenwerking met de nieuwe budgetglossy Fashionista van Sanoma Media. Whitney ontwikkelde zich na haar televisiecarrière als modefenomeen, schrijfster van de Amerikaanse bestseller ‘True Whit’ én als ontwerper  van een eigen kledinglijn.  

Whitney Port werkt samen met modeglossy Fashionista

Whitney Port is een populair stijlicoon onder de lezeressen van Fashionista, dat zich voornamelijk richten op internationale sterren. Port houdt de lezeressen op de hoogte van haar stijlvisie middels een maandelijkse column, tweets en Facebook berichten op de social media kanalen van het magazine. Eveneens maakt Port voor Fashionista een aantal YouTube filmpjes waarmee ze een kijkje geeft in onder meer haar garderobe en vertelt over haar favoriete fashionitems van dat moment.

Persoonlijke stylingtips
“Ik ben erg enthousiast om met Fashionista samen te werken en vind de focus van het magazine om slim en goedkoop te shoppen geweldig. Hiermee laat ik Nederland meer zien van mijn fashIonable leven en kleidinglijn.” aldus Port. “Mijn maandelijkse column gaat over mode en style issues, nieuwe trends en natuurlijk mijn eigen kledinglijn Whitney Eve. In mijn eerste column vertel ik alles over de leuke feestjes, mensen met wie ik werk en geef ik zeven persoonlijke stylingtips voor de Fashionista’s.”

Tv-spot met DJ San
Het magazine is tevens een samenwerking aangegaan met DJ San. Zijn producties verschenen onder meer op mix cd’s van Armin van Buuren, Tiësto en Ferry Corsten. San mixte speciaal voor Fashionista de soundtrack van de nieuwe tv-spot. Hij maakte van het nummer ‘I feel you’ het soundlogo van het magazine. In het magazine zelf verzorgt DJ San vanaf editie 3 – op 7 maart in de winkel - ‘DJ San’s dance spotify playlist’.
“Ik vind de mix tussen muziek, mode en media heel erg van nu, vooral met deze jonge meiden glossy,” zegt DJ San over de samenwerking met Fashionista. “Fashion never sounded so good!”

Succesvolle start
Fashionista is een budgetglossy met 90 pagina’s fashion, beauty, social media, celebnieuws en real life verhalen. Het eerste nummer werd succesvol gelanceerd op 16 november 2011. Daarnaast is Fashionista ook een hype op Facebook met inmiddels ruim 7.000 likes.

Fashionista 1 van 2012, met de eerste column van Whitney Port, is vanaf vandaag te koop in de winkel. Bekijk de tv spot waar Whitney Port als columniste in is te zien, met de muziek van DJ San.

www.FashionistaMagazine.nl

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies