Twiet Magazine gelanceerd

Vorig artikel Volgend artikel

Een magazine waarin de 200 meest invloedrijke 'tweeps' van Nederland centraal staan. Dat is Twiet Magazine, de nieuwste spruit van Sanoma Media. Een glossy magazine om Twitter en vooral twitterend Nederland van alle kanten te bekijken.

Twiet Magazine gelanceerd

Twitter is populair. Het aantal twitteraars is in een jaar tijd verdubbeld in Nederland (1,5 miljoen) en bovendien hebben zij internationaal het allerhoogste bereik. Daar wilt Sanoma dus maar al te graag op in springen. Daarom dat zij nu Twiet Magazine op de markt brengen. Een magazine compleet gewijd aan Twitter.

Bekend Nederland dat zo nu en dan eens een 140 tekens bevattend bericht op het social media platvorm zet heeft zich laten interviewen en fotograferen in hun eigen 'twitteromgeving'. Ook staan er in het magazine bloopers, lijstjes, internationale voorbeelden, een stoomcursus Twitter voor beginners en tips & trucs.

Het magazine ligt vanaf 16 november in de winkels. Mocht je dus nog ergens een oom hebben die je altijd lastig valt met vragen over het populaire medium dan heb je hier een handig Sinterklaas cadeautje mee in handen.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies