Samen met Pink Ribbon en Viva je beste beentje voorzetten

Vorig artikel Volgend artikel

Een onderwerp als Pink Ribbon kan niet té veel aandacht krijgen. Dat vinden wij. En gelukkig zijn er meer die er zo over denken. Zo heeft Viva een leuke campagne opgezet waarbij de lezeressen wordt opgeroepen haar beste beentje voor te zetten. Letterlijk. Met als thema “Pink Ribbon Moves” wordt er aangehaakt bij het feit dat meer lichaamsbeweging de kans op borstkanker met maar liefst 25-30% kan verminderen. Een gezond stapje vooruit zullen we maar zeggen.

Samen met Pink Ribbon en Viva je beste beentje voorzetten

Het idee is leuk en simpel. Viva vraagt de lezeressen een foto van zichzelf op te sturen waarbij ze een lopende beweging maken. Een symbolische stap in de goede richting. Wanneer de actie afgelopen is worden alle foto’s achter elkaar gezet en ontstaat er een vrolijk stop motion filmpje waarbij je je eigen neus, euh been, voorbij ziet komen. En heren, Barry is jullie al voorgegaan, nu jullie nog!

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies